AyounePiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMengkaji kecenderungan kegagalan

  • masa pelepasan:2024-03-26 08:26:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:448
  • Penerangan pantas:

    Ayoune,Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pe

Kandungan artikel

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru guna & ldquo; ” menunjukkan.

AyouneBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

ThalaFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Pemburukan pengisihan Solenoid


AyounePiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMengkaji kecenderungan kegagalan



Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

ejenDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah,AyouneHarga pengubah jenis kotak 160KVA, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Pengubah kuasa

Dari penampilan,AyounePengubah kuasa 3150, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


AyounePiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMengkaji kecenderungan kegagalan



Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

reformKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Betul, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun,AyounePengubah bekalan kuasa S11, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

AyounePengubah terbenam minyak

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

AyouneMaklumat produk lain
  • Kafr QasimPenukar minyak 1000 KVA ditenggelamkanApakah sebab-sebab pemakaian pantas

    Kafr QasimPenukar minyak 1000 KVA ditenggelamkanApakah sebab-sebab pemakaian pantas

  • Busgow FreiburgPlatform angkat kecil hidraulikAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjual

    Busgow FreiburgPlatform angkat kecil hidraulikAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjual

  • Busgow FreiburgJembatan naik hidraulik tetapKeperluan dos

    Busgow FreiburgJembatan naik hidraulik tetapKeperluan dos

  • ELFORDContainer Jembatan NaikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

    ELFORDContainer Jembatan NaikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

  • ELFORDPenangkapan platform bergerak sendiriPrinsip bekerja ke arah yang betul

    ELFORDPenangkapan platform bergerak sendiriPrinsip bekerja ke arah yang betul

  • ELFORDLif rumah tingkat duaBahagian struktur pengetahuan penyelenggaraan rutin

    ELFORDLif rumah tingkat duaBahagian struktur pengetahuan penyelenggaraan rutin

  • QalansuwaPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanBerpatutan

    QalansuwaPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanBerpatutan

  • XiqingPlatform angkat silinder hidraulikBagaimana saya boleh memilih yang betul

    XiqingPlatform angkat silinder hidraulikBagaimana saya boleh memilih yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat AyounePiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMengkaji kecenderungan kegagalan memberi anda AyounePiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMengkaji kecenderungan kegagalan oleh syarikat kami, perkhidmatan AyounePiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMengkaji kecenderungan kegagalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AyounePiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMengkaji kecenderungan kegagalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AyounePiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMengkaji kecenderungan kegagalan. AyounePiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMengkaji kecenderungan kegagalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AyounePiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMengkaji kecenderungan kegagalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!